Contes infantils i app

Els i les més menuts són el futur de la nostra societat i per això, des de la Fundació Caixa Ontinyent els oferim dos eines perquè aprenguen coneixements financers d'una manera lúdica i divertida: la sèrie de contes infantils i l'app interactiva.

Contes infantils sèrie educació financera

Aquestos 5 contes conformen la sèrie d'educació financera que va editar l'Obra Social de Caixa Ontinyent dins de la seua col·lecció de contes infantils "Cadireta de Boga".

Aquesta col·lecció de contes ha merescut el premi a la divulgació financera, atorgat per la Fundació d'Estudis Borsaris i Financers (FEBF), i el Premi a la millor Obra Social i Educació Financera de 2018 concedit per la Revista Actualitat Econòmica.

Pots aconseguir-los a les  oficines  de Caixa Ontinyent o a La Botiga de publicacions de l'Obra Social.

App "Els contes de Dino"

Els més menuts poden llegir o escoltar en valencià, castellà o anglès els 5 contes de la sèrie d’Educació Financera editats des de l’Obra Social de Caixa Ontinyent, a més de jugar amb les activitats de cada conte, i així aprendre de la mà de Dino, Serafí i Calixta en:

- La llegenda del pacte de fraternitat
- Dino i els diners
- El porquet estalviador
- Històries de l’explorador
- Calixta la periodista

És una app gratuita descarregable en IOS i Android.
Respectar la seua privacitat és la nostra prioritat.